Uutuuslääke Acidal auttaa tehokkaasti närästykseen ja refluksioireisiin.

Acidal on uusi lääke närästyksen ja refluksin oireiden hoitoon.

Acidal on uusi lääke närästyksen ja refluksin oireiden hoitoon. Acidalin vaikuttava aine esomepratsoli kuuluu protonipumpun estäjiin, jotka vähentävät mahahapon muodostumista. Tällöin mahan pH nousee ja oireet helpottavat. Acidal on saatavilla itsehoidossa 20 mg vahvuutena 14 kapselin pakkauksena. Annostelu on 1 kapseli päivässä, tarvittaessa Acidalia voi käyttää kahden viikon kuurina. Lue lisää: www.acidal.fi

Acidal 20 mg enterokapseli, kova. Vaikuttava aine: esomepratsoli. Refluksioireiden lyhytaikaiseen hoitoon. Annostus: Aikuiset: 20 mg/vrk. Käänny lääkärin puoleen, jos oireet eivät helpota 2 viikon käytön jälkeen. Älä käytä Acidalia, jos olet allerginen esomepratsolille, muille samaan ryhmään kuuluville lääkkeille tai valmisteen apuaineille. Ei yhdessä nelfinaviirin kanssa. Ole erityisen tarkka Acidalin suhteen, jos sinulla on maksa- tai munuaissairaus tai sinulle kehittyy tai on kehittynyt ihottumaa tämän tai vastaavien valmisteiden käytön aikana. Varmista lääkkeen sopivuus lääkäriltä tai apteekista, jos käytät muita lääkkeitä tai olet raskaana. Ei imetyksen aikana. Yleiset haittavaikutukset: päänsärky, vatsakipu, ummetus, ripuli, ilmavaivat, pahoinvointi/oksentelu ja mahanpohjan rauhasen polyypit. Itsehoitolääke. Tutustu pakkausselosteeseen. Markkinoija: Oy Verman Ab